گوشی Galaxy S III


از همه چیز از همه جا

گلچینی ازموضوعات وتصاویر گوناگون ازهمه چیز و همه جای جهان

 

   

     گوشی Galaxy S III

 

کمپانی سامسونگ در دعوتنامه ای که در روز 16 آوریل 2012 ( 28 فروردین 1391) برای برخی خبرنگاران و اصحاب رسانه ها ارسال نمود تنها به یک جمله بسنده کرد: «COME AND MEET THE NEXT GALAXY» و بدین ترتیب آنها را برای دیدن محصولی دیگر از خانواده گلکسی دعوت نمود.
 اکثر قریب به اتفاق کارشناسان بر این باورند که این دعوتنامه برای معرفی نسل بعدی گوشی های هوشمند گلکسی سامسونگ ارسال شده، نه برای نسل بعدی تبلت های گلکسی این کمپانی.

مدتهاست گمانه زنی هایی در مورد گوشی Galaxy S III به گوش می خورد. سامسونگ گوشی Galaxy S را در کنگره جهانی موبایل 2010 (MWC 2010) معرفی نمود و در کنگره جهانی موبایل 2011 (MWC 2011) نیز به معرفی گوشی Galaxy S II پرداخت .



 

 بدین ترتیب بسیاری انتظار داشتند که نخستین گوشی از نسل سوم گوشی های گلکسی سامسونگ -- احتمالاً با نام Galaxy S III -- در کنگره جهانی موابایل 2012 (MWC 2012) که نزدیک به دو ماه پیش برگزار گردید معرفی گردد، اما این اتفاق نیفتاد و اینک باید منتظر معرفی این گوشی در مراسم 3 می لندن باشیم.
 اما چرا شهر لندن برای این معرفی انتخاب شده؟ پاسخ شاید در برگزاری بازی های المپیک تابستانی 2012 در این شهر باشد.
 بیش از یک سال پیش -- در ماه مارس سال 2011 -- کمپانی سامسونگ و کمپانی Visa -- که کارت های اعتباری آن در بسیاری از کشورهای جهان مورد استفاده قرار می گیرد -- خبر از همکاری با یکدیگر برای راه اندازی سیستم پرداخت الکترونیکی از طریق ارتباطات نزدیک برد (NFC) در سطح شهر لندن -- که میزبان بازی های المپیک تابستانی 2012 است -- دادند. این دو کمپانی وعده دادند که یک گوشی مجهز به فناوری NFC همراه با برنامه های پرداخت و دیگر زیرساخت های مربوطه را برای ورزشکاران و عموم مردم هنگام برگزاری بازی های المپیک 2012 عرضه می کنند.
در حال حاضر کمپانی Visa بیش از 60,000 پایانه پرداخت از طریق فناوری NFC را در شهر لندن در اختیار دارد و قصد دارد این تعداد را تا آغاز بازی های المپیک (که نزدیک به 100 روز به آن مانده) افزایش دهد. اما سامسونگ هنوز اطلاعاتی در مورد گوشی مورد نظر ارائه نداده و گمانه زنی برخی از کارشناسان این است که گوشی هوشمندی که در مراسم 3 می معرفی خواهد شد -- با نام احتمالی Galaxy S III -- همان گوشی مجهز به فناوری NFC است که سامسونگ و Visa بیش از یک سال پیش وعده آن را داده اند.

 اطلاعاتی که تا این لحظه در باره این گوشی بدست آمده حاکی است که این گوشی تنها در سه رنگ مشکی و آبی وسفید عرضه خواهد شد.

دارای پردازشگر 4 هسته ای Exynos وحافظه 16 و32 گیگابایتی خواهدبود واز پشتیبانی  نسل چهارم4GLT برخورداراست.
 دارای سیستم پیشرفته آندروید
4.0  با نام کدی  ICS  نیزمی باشد. 

منبع : www.swalif.net



 

ازاین لینک  :  free-sms.fars-graphic.com/  

sms رایگان ارسال  کنید.  فقط به ایرانسل

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 11:14 توسط حامد سایری|


قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت